Durant els mesos de febrer i març rebràs un CORREU ELECTRÒNIC ON SE’T CONVIDA a respondre a l'enquesta de satisfacció amb els serveis de la UPV. No ho dubtes i participa-hi.
Gràcies als resultats de les enquestes de satisfacció que contestes anualment, la UPV disposa d'una estupenda informació per a formular plans de millora. Volem mostrar-te alguns dels plans que hem dut a terme gràcies a la teua participació.
La formació online ja estava present en la UPV però en aquests temps tan difícils hem necessitat i volgut reforçar-la més encara amb aquestes millores que et mostrem a continuació
La UPV ja venia prestant molts serveis de manera on-line, però en aquests temps alguns s'han hagut de reinventar i uns altres, aprofitant l'oportunitat, han sorgit com a nous en aquesta modalitat.
La UPV entén la qualitat en l'atenció als usuaris com un element essencial. I en aquests moments que travessem la qualitat en l'atenció als usuaris en les seues diferents modalitats, tant presencial com telemàtica, s'ha revelat com encara més important i necessària.
Més accions de millora
En aquesta secció et mostrem accions de millora que han estat destacades anteriorment
La UPV té un sistema de suggeriments, queixes i felicitacions anomenat SQF al qual pots fer-nos arribar diversos tipus de comunicacions. Si se t’ocorre una millora que podria fer un títol, una unitat de serveis o fins i tot un vicerectorat, t’animem que ens faces arribar un suggeriment de millora a través d’aquest sistema.
Desarrollado por el Servicio de Evaluación, Planificación y Calidad de la Universitat Politècnica de València
![]() |
Cómo llegar I Planos I Contacto | ![]() ![]() |
![]() |
Universitat Politècnica de València © 2012 · Tel. (+34) 96 387 90 00 · informacion@upv.es |