Durant els mesos de febrer i març rebràs un CORREU ELECTRÒNIC ON SE’T CONVIDA a respondre a l'enquesta de satisfacció amb els serveis de la UPV. No ho dubtes i participa-hi.
Gràcies als resultats de les enquestes de satisfacció que contestes anualment, la UPV disposa d'una estupenda informació per a formular plans de millora. Volem mostrar-te alguns dels plans que hem dut a terme gràcies a la teua participació.
Volem que tingues bona informació
Aquests són exemples de plans de millora orientats a proporcionar-te més i millor informació respecte dels serveis que t'oferim.
Ens agrada atendre les teues necessitats en espais tecnològicament preparats.
Aquests són exemples de plans de millora dirigits a millorar les infraestructures on prestem els nostres serveis en els quals hem tingut molt en compte les necessitats específiques dels usuaris.
Davant noves necessitats hem de crear nous serveis i aquests són alguns exemples que hem seleccionat
Més accions de millora
En aquesta secció et mostrem accions de millora que han estat destacades anteriorment
La UPV té un sistema de suggeriments, queixes i felicitacions anomenat SQF al qual pots fer-nos arribar diversos tipus de comunicacions. Si se t’ocorre una millora que podria fer un títol, una unitat de serveis o fins i tot un vicerectorat, t’animem que ens faces arribar un suggeriment de millora a través d’aquest sistema.
Desarrollado por el Servicio de Evaluación, Planificación y Calidad de la Universitat Politècnica de València
![]() |
Cómo llegar I Planos I Contacto | ![]() ![]() |
![]() |
Universitat Politècnica de València © 2012 · Tel. (+34) 96 387 90 00 · informacion@upv.es |